Tuesday, March 8, 2011

wedding




ni r keadaan aku dlm kete hr tuhheheh(ada pic lg tp lpe bwk thumbdrive)
weekend hr tuh aku g wedding dgn mr।X (bkn nama sebenar)॥punye r excited pg2 aku dh bgun..siap pesan kt dia suh pakai baju yg aku blikn sbb nk sedondon r konon..hikhik..malu ekak..haha..so dipendekkan cte dlm kul 1।30 ktorg gerak sbb kne berkumpul dkt rmh mbr dlu..so ble dh cukup semua org ktorg pun gerak menuju ke gombak sbb wedding tuh kt gombak..time dlm kete tuh perut aku dh main lagu ella - kesal..lagu rock tuh!!!menandakan perut aku tersgt r lapar..so lepas aku buat pelbagai aksi dlm kete tuh..hah..korg jgn pk len eh..aku xleh duk diam sbb perut aku lapar sgt so sambil mulut aku membebel bdn aku pun turut bergerak r kn..akhirnye sampai jgk dkt dewan sri langkawi yg bertempat di gombak..so ble masuk aku tgk lauk ada byk lg w,pun ktorg sampai dh lmbt..aku pun mencapai pgn dgn sopan santun nye..aku nmpak lauk ayam tuh memanggil2 aku so sbb lapar aku pun amek nasi skit tp ayam aku amek dua ketul beb..dgn seleara dan xlpe santun nye aku pun mkn..then lps sesi photoshot bersama pengantin ktorg pun balik..so lps tuh korg tau pe berlaku..sampai je kt rmh mlm tuh perut aku dh rse len mcm je..mayb setting dh lari ni sbb aku mkn lmbt siang td..so aku pun tdo r sbb mata ni rse berat sgt mayb sbb bgun awal pg td..tbe2 dlm kul 2 lbh aku tersedar sbb perut aku meragam..aku pun trus lari selaju ferrari trus ke toilet..nasib dlm bilik aku ada toilet..sampai dlm toilet hamek kau sume nye keluar..so FYI start dr kul 2 lbh tuh sampai pg n membawak ke 1 hr suntuk smlm aku xdpt tdo sbb aku check in kt toilet rmh aku..hadoi skt perut mak nok..nk dijadikan cte dia punye dasatnye..sampai aku minum air pun keluar semula..dasyat gle le..hahaha

No comments:

Post a Comment