Thursday, March 3, 2011

me,myself and i

hai..just nk cte sket pasal owner blog ni..hehe..it,s me.first of all thanks to mak n ayah sbb bg aku peluang lihat dunia..so aku lahir kt muar, johor dlm keadaan family yg serba sederhana..diberikan nama SRI NUR AINE BT ABDULLAH yang pd aku cukup indah bunyi dan maksudnye..aku ada 5 org adik beradikyg terdiri drpd 2 org abg sorg kakak n sorg adk lelaki.means aku anak no 4 lah..ayah aku garang orgnye..skali tgk ada mcm sarjan misai r sng cte..tp still ada sifat sportingnye klu x xkn r kami adik beradik leh bergurau dgn ayah n ayah pun layan kn je anak2 dia yg senget ni..mak plak xde r garang tp klu dh mrh leh pitam kitorg adik beradik..kihkihkih.family aku mmg best..klu g holiday xpyh ada org len..family aku je pun dh cukup gamat dh..ada je yg nk dibahan..tp dlm family aku ni lebih ske ketawa dr brcakap sbb pd aku ketawa tuh awet muda..dr kcik aku mmg ske ketawa n ske berangan..sbb tuh r dr kcik aku ske berangan nk jd designer..tp cite aku selain dr nk jd designer aku nk jd host tv utk rancangan kanak2 sbb aku mmg teramatlah sgt ske kt budak2 lg yg below 3 yrs old.tp sampai skrg aku blum berani nk g audition..dlu pnh jgk hampir2 nk g audition kt tv3 tp xjd sbb aku rse aku blum cukup kuat semangat lg..aku mmg ske bercakap xkira dgn sp tp ble kate g audition tbe2 je nervous aku dtg mcm nk g amek exam lak..hahah..pelik kn..so terpakse r aku simpan dlu niat aku yg suci murni tuh..so aku rse ni je r yg aku leh share buat mse ni..nnt klu aku free aku tulis lg k..bye....chill..

No comments:

Post a Comment